SK
USA   |   UK   |   IT   |   DE   |   AT   |   CZ   |   SK

Často kladené otázky


1. Ako si objednám tovar ?

Tovar si objednáte prostredníctvom tejto internetovej stránky.
Vyberte si jazyk a platobné menu v ktorom chcete nakupovať. Tovar vložte do košíka, prejdite do pokladne, vyplňte vaše kontaktné údaje a potvrďte objednávku.


2. Ako zaplatím objednávku ?

Objednávku môžete platiť prostredníctvom platobného systému PAYPAL alebo cez platobnú bránu GOPAY. V niektorých krajinách je možný nákup na dobierku.
Ak je vo vašej krajine táto možnosť dostupná, systém vám ju automatiky ponúkne pri potvrdzovaní objednávky v spôsobe platby.


3. Kto a kedy mi tovar doručí ?

Tovar vám doručí kuriérska spoločnosť DHL, alebo jej doručovací partneri, ktorých má po celom svete.
Po odoslaní tovaru na vašu adresu vám zašleme sledovacie číslo s ktorým môžete sledovať kde sa vaša zásielka nachádza.


4. Čo v prípade, že nebudem s tovarom spokojná ?

V prípade, že s tovarom nebudete spokojná, môžete nám ho poslať späť na niektorú z našich adries. Ich prehlaď nájdete TU.
Peniaze vám vrátime spravidla do 14 dní od doručenia zo zberného depa. Spolu s tovarom zašlite tento vyplnený reklamačný formulár.